czwartek, 4 czerwca 2015

Rozdział 32

"- Powinnaś już pójść - oznajmił niskim głosem, sprawiając że po moich plecach przebiegł przyjemny dreszcz. "

Siedziałam na swoim miejscu, nie spuszczając z niego wzroku. Jego szczęka zaciskała się miarowo, a wzrok odbiegł od mojego, przenosząc go na przednią szybę. Zagryzłam dolną wargę, oczekując na jego ruch. Jego lewa ręka wylądowała na klamce od drzwi, otwierając je i wychodząc na zewnątrz. Przeszedł naokoło samochodu, łapiąc mnie za rękę bym w końcu z niego wyszła. Uniosłam prawą brew do góry, próbując wymusić od niego jakiekolwiek słowo.
- Mówiłem, że powinnaś już iść - mruknął, wyjmując z mojej dłoni klucze od domu i odwracając na pięcie skierował się w tym kierunku.
Przełknęłam nerwowo ślinę, ruszając zaraz za nim, dokładnie obserwując jego ruchy. Wsunął klucz do drzwi, przekręcając go w prawą stronę, dzięki czemu ciszę między nami przerwał odgłos otwieranego zamka. Nacisnął klamkę, jak gdyby nic wchodząc do środka. Niedbale zdjął buty, które wylądowały pod szafką, kierując się do salonu. Weszłam zaraz za nim i zamknęłam za sobą powoli drzwi. Ściągnęłam kurtkę, wieszając ją na wieszaku obok lustra, następnie zdejmując buty, które ułożyłam w bardziej ogarnięty sposób w półce gdzie miały swoje miejsce.
- Poszłam tak jak chciałeś. Czy teraz zrobisz to o co ja cię prosiłam? - spytałam, siadając na stoliku naprzeciwko chłopaka spoczywającego na kanapie.
- Masz coś do picia? - odchrząknął, pytając wymijająco.
Wywróciłam oczami, wzdychając przeciągle, na co jego wzrok przeniósł się na moją twarz.
- Wiesz że zachowałaś się jak suka? - rzucił, patrząc na mnie z poważną miną.
Popatrzyłam na niego chwilę bez słowa, następnie przenosząc wzrok na swoje uda. Czyli tym razem też nie mogę oczekiwać normalnego wyjaśnienia sprawy, tylko znów zostanę obrzucona obelgami, które nie mają w sobie krzty prawdy.
- Teraz to ty powinieneś iść - mruknęłam oschle, stając na równe nogi.
Brwi chłopaka powędrowały do góry, ukazując zdziwienie. Pochylił się do przodu podpierając łokcie na kolanach.
- Nie chcesz porozmawiać? - spytał, dążąc za mną wzrokiem, kiedy przemieszczałam się w stronę parapetu.
Zaśmiałam się ironicznie, przeczesując włosy do tyłu.
- Jeśli dla ciebie rozmowa wygląda tak, że mówisz o mnie w samych "superlatywach" - pokazałam cudzysłów z palców, uśmiechając się sztucznie - To wolę sobie teraz odpuścić niż potem męczyć się z kolejnymi wyrzutami sumienia - pokręciłam zrezygnowana głową, opierając się rękoma o parapet. Po pokoju rozszedł się dźwięk ciężkich kroków chłopaka, skierowanych w moją stronę.
- Czyli chcesz mi powiedzieć, że męczą Cię wyrzuty sumienia? - mruknął, stając w bliskiej odległości od mojego ciała.
Zagryzłam wargę, czując jak jego klatka piersiowa jest na tyle blisko, by zaraz zetknąć się z moimi plecami. Nabrałam więcej powietrza do ust, zaciskając ręce w pieści. Powolnym ruchem okręciłam się w jego stronę, zadzierając delikatnie głowę do góry, by spojrzeć na jego twarz,
- Tak, nawet kurwa nie wiesz jakie. Mimo że gówno wiesz jak było naprawdę i ciągle ranisz mnie swoimi słowami, to nie mogę spać w nocy mówiąc sobie "a może naprawdę jestem taka jak powiedział?", "może jestem nic niewartą suką, która nie zasługuje na szacunek?" - sapnęłam zirytowana, łapiąc z frustracji materiał jego bluzki w rękę, gniotąc ją.
- Nie przeklinaj - powiedział stanowczym, a zarazem spokojnym głosem jakbym własnie przed chwilą mówiła mu o fajniej pogodzie, która panuje za oknem.
- Będę, jeśli tylko zechce - wywróciłam oczami, puszczając jego bluzkę i nieskutecznie odpychając go ręką od swojego ciała.
Ręce chłopaka wylądowały w kieszeniach spodni, patrząc na mnie z góry.
- Kobiecie nie wypada - oznajmił, wzruszając ramionami.
Wydałam z siebie głośne warkniecie, chowając twarz w dłoniach. Opadłam ciałem na parapet, krzywiąc się.
- To wszystko jest zbyt ciężkie dla mojej psychiki - szepnęłam, spoglądając przed siebie, mimo że nie mogłam nic dostrzec w ciemnościach, które panowały w całym domu.
- Sama na siebie wszystko sprowadziłaś - jego ręce wylądowały na moich biodrach, unosząc delikatnie moje ciało do góry. Posadził mnie na parapecie, by moja twarz była na równi z jego.
Położył ręce po obu stronach moich nóg, podpierając się przede mną. Zagryzłam wargę, czując jak jego wzrok obserwuje każdy mój najmniejszy ruch. Jego oczy wpatrujące się w moją twarz, sprawiały że czułam się cholernie niezręcznie. Spuściłam zrezygnowana głowę nie wiedząc co powiedzieć.
Ręce chłopaka wylądowały na moich udach, przez co całe moje ciało się spięło. Przesunął nimi w stronę moich bioder, zostawiając swoimi palcami przyjemne uczucie na mojej skórze.
- Znowu stałaś się nieśmiała - z ust chłopaka wydostał się cichy śmiech, jednocześnie przysuwając moje biodra do swoich.
Spojrzałam na niego przelotnie, przygryzając przy tym nieświadomie wargę. Nie chciałam dać po sobie poznać, że jestem całkowicie rozbita.
- Jeśli tak uwodzisz każdego chłopaka, to nie dziwię się, że mają niegrzeczne zamiary w stosunku do ciebie - mruknął, wzmacniając uścisk na moich biodrach.
Uniosłam głowę do góry spoglądając na niego z głupią miną.
- Nic nie robię - pokręciłam głową, wzruszając bezsensownie ramionami.
Twarz chłopaka nadal ukazywała pełne skupienie, co zaczynało być nieco przerażające. Puścił moje ciało, odchodząc kilka kroków do tyłu, wzdychając przeciągle.
- Ale jesteś jak magnes - sapnął niezadowolony, przeczesując dłonią włosy.
Przeszedł kilka kolejnych kroków do tyłu, sprawiając, że straciłam go z pola widzenia. Zmarszczyłam brwi, wywracając ukradkiem oczami. Zeskoczyłam z parapetu, stając na równe nogi.
- Co chcesz przez to powiedzieć? - spytałam, przechodząc w jego stronę, słysząc że kieruje się do korytarza.
Między nami nastała głęboka cisza. Patrzyłam się w przestrzeń, mając wrażenie, że wyszedł z mojego domu, a ja jak idiotka oczekuje od niego odpowiedzi. Zrobiłam kilka kolejnych kroków w stronę włącznika światła, by w końcu przestać zachowywać się jak jaskiniowiec.
Kiedy moje ręce wylądowały na ścianie po omacku szukając przycisku, poczułam ciepły oddech chłopaka na swojej szyi.
- Co chce przez to powiedzieć? - powtórzył moje pytanie, kładąc swoją dłoń na mojej, coraz bardziej napierając na moje ciało - Mimo że jestem na ciebie niesamowicie wkurwiony i obiecałem sobie, że to już koniec całej tej sielskiej bajki z tobą w roli głównej - zaczął, na co moje plecy się wyprostowały, przywierając do ściany - A dobrze wiesz, że ja dotrzymuje obietnic - spojrzał na mnie z góry, powodując że mój wzrok opadł na jego klatkę piersiową.
- To jakimś dziwnym trafem stoję u ciebie w domu, patrząc jak się wstydzisz, a może nawet boisz mojego wzroku - mruknął, wsuwając kolano między moje uda, tym samym pozwalając naszym ciałom być jeszcze bliżej siebie.
Uniosłam głowę, krzyżując nasze spojrzenia. Przejechał palcami po moim obojczyku, w miejscu gdzie ostatnio miałam zrobioną malinkę przez Matta.
- Tak bardzo chciałem mieć to wszystko w dupie, wmawiając sobie że skoro zrobiłaś to raz, zrobisz też kolejny - mruknął, skupiając wzrok na swoich palcach.
Otworzyłam usta z zamiarem zaprzeczenia, jednak jego wzrok sprawił że je ponownie zamknęłam.
- Ale nawet nie wyobrażasz sobie, co się dzieje w moim wnętrzu, kiedy widzę jak jakiś koleś chociażby zaczyna z tobą rozmawiać - pokręcił głową, odgarniając moje włosy z jednej strony na drugą.
Stałam w ciszy pozwalając mu na robienie z moim ciałem, co tylko chciał. Przy jego obecności czułam się bezpieczna i wiedziałam, że nie zrobi niczego złego.
- Miałem nadzieję, że ci dobrze uświadomiłem że ty i twoje ciało należycie tylko i wyłącznie do mnie - warknął, przesuwając nosem po mojej szyi, przez co mimowolnie zagryzłam wargę. Odruchowo przeniosłam wolną rękę na jego kark, powoli wplatając palce w jego włosy.
 - Ale widocznie będę musiał zrobić to jeszcze raz - mruknął, jednocześnie wpijając się w moją szyję, przez co z moich ust wydostał się cichy pomruk. Druga ręka chłopaka wylądowała na moim udzie, unosząc go do góry i zakładając na swoje biodro.
Próbowałam odchylić głowę do tyłu, ale stojąca za mną ściana uniemożliwiła mi ten ruch, sprawiając że Janek puścił moją dłoń, by złapać mnie za biodro i przenieść w stronę stolika. Kiedy tylko moje ciało zetknęło się z zimną powierzchnią szklanego mebla, chłopak naparł na moje ciało, sprawiając że leżałam na stole plecami. Jego głowa zawisła tuż nad moją. Kiedy jego oczy zeszły na moje usta coś we mnie pękło.
- Przepraszam - szepnęłam, kładąc rękę na jego klatkę piersiową, by zachować dystans między naszymi ciałami.
Zsunęłam nogi z jego bioder, oblizując nerwowo usta. Na twarzy chłopaka pojawił się grymas, ukazując niezadowolenie.
 - To nie ma sensu - sapnęłam krótko, zsuwając się ze stołu i odchodząc kilka kroków dalej - Naprawdę powinieneś już pójść - mruknęłam, spoglądając na niego prosząco.
Szczęka Janka zacisnęła się mocno, co można było zauważyć po jego kościach policzkowych. Bez słowa skierował się do korytarza, zwinnymi ruchami zakładając na nogi buty. Nie odwracając się opuścił mój dom.Wypuściłam głośno powietrze z ust, opadając bezwładnie na kanapę. Schowałam twarz w poduszki, zwijając się w kłębek.

Rano:

Przekręcając się na drugi bok, poczułam niemiłosiernie bolesny ucisk w ręce. Syknęłam, czując jak moja krew buzuje, a mięśnie kurczą się. Otworzyłam jedno oko, krzywiąc się. Podniosłam się do pozycji siedzącej rozglądając po salonie. Westchnęłam głęboko, ponownie opadając na poduszki.
- Dlaczego spałaś na kanapie? - do pomieszczenia wparowała Olga, z miską musli. Szurając nogami po podłodze podeszła do jednego z foteli, siadając na nim.
- Bo mnie nie obudziłaś, bym mogła spać w łóżku - oblizałam spierzchnięte usta. Kiedy poczułam zapach jogurtu truskawkowego, mój brzuch wydał głośny dźwięk domagając się swojej porcji.
- Dopiero przyszłam - powiedziała z pełnymi ustami, wzruszając ramionami.
Kiwnęłam głową, przenosząc nogi na ziemię. Skierowałam się do kuchni, przyrządzając dokładnie takie samo śniadanie jak Olga ze składników, które leżały na blacie.
- Gdzie tak właściwie wczoraj zniknęłaś? - głowa dziewczyny skierowała się w moją stronę, oblizując łyżkę.
- Przyjechałam do domu - mruknęłam, bawiąc się płatkami owsianymi.
- Sama? - spojrzała na mnie spod byka, odkładając miskę na stolik.
- Janek mnie przywiózł - oznajmiłam, na co dziewczyna gwałtownie klasnęła w ręce, sprawiając że podskoczyłam w miejscu, przenosząc rękę na serce.
- Nareszcie! - pisnęła z entuzjazmem - Długo siedział, a może do czegoś doszło? - poruszyła znacząco brwiami, na co zmarszczyłam czoło.
- Nie - wywróciłam oczami, poprawiając się nerwowo na kanapie.
- Ale..
- W sensie że nie, nie siedział długo i nie, do niczego nie doszło - wtrąciłam zanim zdążyła o to spytać. Odstawiłam szklaną miseczkę na stolik, rozkładając się na siedzeniu i kładąc nogi na jego oparciu.
- To co robiliście? - spytała dociekliwie, oczekując mojej odpowiedzi.
Westchnęłam przeciągle, wzruszając ramionami.
- Rozmawialiśmy, zaczęło robić się niebezpiecznie więc kazałam mu pójść - uśmiechnęłam się smutno w jej stronę, przekręcając na bok.
- Ty jesteś głupia! Przecież tak bardzo chcesz go u swojego boku, a jak przyjdzie co do czego to go odpychasz - powiedziała z irytacją w głosie, wyrzucając ręce do góry.
Zamilkłam nie wiedząc co odpowiedzieć na jej słowa. To co powiedziała było prawdą. Potrzebuje go u swojego boku, ale jestem w tym wszystkim pogubiona. Jeśli wszystko będzie dalej tak szło to zatoczymy błędne koło, a ja nie chce sprawić więcej bólu jemu i sobie. Już wystarczająco dużo nieprzespanych nocy mam za sobą i nie chcę dalej tego ciągnąć. Jeśli wczoraj doszłoby do czegoś więcej wszystko skomplikowałoby się jeszcze bardziej.
Patrzyłam w jeden punkt, stukając noga w oparcie kanapy. Przeniosłam ręce na swoje skronie, masując je delikatnie.
- Wiem że to nie jest moja sprawa, ale nie mogę patrzeć na to jak stawiasz wielką niewidoczna barierę wokół swojej osoby - ciało dziewczyny znalazło się obok mojego, próbując wcisnąć się na kanapę.
- Nie ma żadnej bariery - pokręciłam przecząco głową, kładąc swoją zimną dłoń na czole.
- To dlaczego nie pójdziesz i nie powiesz Jaśkowi jak naprawdę wszystko wyglądało i nie powiesz mu w oczy tego co do niego czujesz? - spytała przenikliwie, poprawiając swoje splątane od lakieru włosy.
Rozchyliłam usta, nabierając więcej powietrza do ust.
- Bo trzymam się stwierdzenia, że tłumaczenie się jest głupie i nie ma najmniejszego sensu -wzruszyłam ramionami, przenosząc rękę na swój brzuch.
- I nie masz zamiaru udowodnić Jaśkowi, że to wszystko było intrygą? Że Jason jest fałszywy? -zaśmiała się ironicznie, kręcąc z niedowierzaniem głową.
- Postąpiłam źle. Gdybym się tamtej nocy nie upiła nie doszłoby do żadnego nagrania z Mattem. A gdybym zachowała chociaż trochę zdrowego rozsądku, nie dałabym mu tego chipa i nie doszłoby też do sytuacji z Jasonem, proste - wyrzuciłam ręce do góry, patrząc na Olgę głupio.
Dziewczyna westchnęła ciężko wstając z miejsca, idąc w stronę kuchni. Poszłam w jej ślady jednak skierowałam się w stronę łazienki. Zsunęłam z siebie ciuchy, wchodząc pod prysznic. Pisnęłam kiedy o moją skórę rozbiły się lodowate krople wody.
- Kurde - jęknęłam, szybko nastawiając strumień wody na ciepły.
Odetchnęłam z ulgą sięgając po żel pod prysznic. Kiedy skończyłam płukać swoje ciało, wyszłam z kabiny owijając się ręcznikiem. Podeszłam do umywalki, tym razem celowo puszczając zimną wodę i obmywając nią twarz. Starłam wacikiem resztki wczorajszego makijażu i zmieniłam ręcznik na szlafrok. Sięgnęłam po szczoteczkę, jednocześnie wyciągając z szafki pastę. Zaczęłam myć zęby, wychodząc z łazienki. Skierowałam się do swojego pokoju z zamiarem wyciągnięcia z szafy czystej bielizny. Ciszę w pomieszczeniu przerwał odgłos dzwoniącego telefonu. Okręciłam się wokół własnej osi za dźwiękiem. Wyjęłam szczoteczkę z buzi, ponownie kierując się do łazienki. Wrzuciłam ją do umywalki, szybko wypłukując usta i podeszłam do swoich spodni, wygrzebując z kieszeni telefon. Wzdrygnęłam się kiedy w domu rozległ się jeszcze głośniejszy dźwięk dzwonka do drzwi. Wywróciłam oczami na swoją strachliwość.
- Ania otwórz, bo ja teraz nie mogę! - krzyk Olgi dobiegł do moich uszu.
Wsunęłam telefon do kieszeni w szlafroku, kierując się w stronę drzwi. Przystanęłam na chwilę z zamiarem zawrócenia do łazienki i ubrania się w normalne rzeczy, ale dzwonek rozbiegł się po domu ponownie.
- Już idę - mruknęłam sama do siebie, przyśpieszając kroku.
W tym momencie zaczęłam żałować, że nie mamy w drzwiach wizjera bym mogła sprawdzić kogo się spodziewam. Oblizałam usta, przekręcając zasuwkę i naciskając na klamkę. Kiedy drzwi się otworzyły, moim oczom ukazało się dwóch wysokich mężczyzn.
- W czym mogę pomóc? - odchrząknęłam, chowając się bardziej za drzwiami, czując się niezręcznie.
- Pani Anna Star? - brązowowłosy mężczyzna spytał poważnym głosem.
Zmarszczyłam brwi, czując, że nie będzie to nic dobrego.
- Tak - przytaknęłam, przełykając nerwowo ślinę.
- Mógłbym prosić o jakiś dokument tożsamości? - spytał, a ja zmierzyłam ich mundury wzrokiem, co mogło wyglądać trochę niestosownie.
- Tak, chwileczkę - oznajmiłam, puszczając się drzwi i w szybkim tempie podchodząc do swojej torebki. Wzięłam ją w swoje ręce, zaczynając w niej grzebać w poszukiwaniu dowodu. Czułam się zdenerwowana tym, że w moim progu stoi dwóch młodych policjantów, a ja paraduje po domu w samym szlafroku. Jakby było tego wszystkiego mało, mój telefon zaczął ponownie dzwonić, wydając z siebie irytujące dźwięki. Kiedy dokopałam się w swojej torebce dokumentu, podeszłam ponownie do drzwi, podając go facetowi do ręki. Nieco młodszy policjant w niebieskim mundurze popatrzył na mnie ze współczuciem. Oboje spojrzeli na dowód, a następnie na moją twarz.
- Nie mamy dla pani dobrej wiadomości - te słowa sprawiły, że moje serce zaczęło bić kilka razy szybciej, a ja zaczęłam spodziewać się najgorszego.

______________________________________________________________________
Przepraszam za ten rozdział, ale musiałam pisać go dwa razy bo za pierwszym większość się usunęła. Chciałam go dodać wcześniej, ale codziennie miałam coś do zrobienia i nawet nie miałam kiedy usiąść i napisać. 
Nie jest taki jaki chciałam, ale musicie się nim zadowolić. :(


Jeśli czytacie, to zostawcie po sobie jakiś komentarz bo nie lubię kiedy ktoś jest bierny, dlatego do boju!

ask:http://ask.fm/Ana_anax

145 komentarzy:

  1. Pierwsza! <3
    Super rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
  2. BOZE DAJ MI NEXT XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka. Anka. Anka. Anka. Ty nie lubisz jak się tak do Ciebie mówi, a ja nie lubię jak kończysz w takich momentach:)) Jesteśmy kwita. Rozdział genialny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi sie wydaje ale cos stalo sie jej ojcu? Rozdzial swietny tylko szkoda ze wyprosila Jasia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje że to coś związanego z Jaśkiem :/

      Usuń
    2. A mi się wydaje, że ktoś nakablował na nią rzeczy, które nie istnieją. Tzn. Złożył fałszywe zeznania

      Usuń
  5. Oooo matko ; D ty to masz łeb kobieto ;) gdy wszystko wrava do normy to zas cos się komplikuje :( 3 <3 Boski rozdział <3 Mon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boze drogi moje serce wali jak oszalałe, musiałaś kończyć w takim momencie? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś sie stanie Jaśkowi, to znajdę cię i zabiję :')
    Pozdrawiam XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuzwa Anka! Juz z moja najlepsza przyjaciolka obmyslamy co bedzie dalej. Ojciec Anki zmarl? Matt wydal Jaska na policje? Daweej mi tu nextac xd <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurwa. Jego. Mac. Niech ona mu do chuja powie jak bylo bo we mnie sa same negatywne emocje jak to czytam. Jsjckdhxnsd Jeszcze w dodatku co do chuj robi policja u nien w domu. Ja wale Ania... :'))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział świetny ♡ ale czemu koniec w takiej chwili? !

    OdpowiedzUsuń
  11. super rozdzial! czekam juz na nastepny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozdział. Czekam z niecierpliwością na nexta. ^=^

    OdpowiedzUsuń
  13. Anna Star? xd Super rodział :) Pewnie jej ojciec umarł c'nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza :) Mimo, że 3/4 Ci sie usuneło to i tak jest świetnie ^^ Podziwiam Cie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny !. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniaa! Dla Ciebie moze nie jest taki jakbys chciała, ale dla nas (przynajmniej dla mnie) jest mega <33 co do tego z policjantami to na początku sobie pomyślałam, że mogło stać się coś Jasiowi, ale teraz tak myśle i doszłam do wniosku, że bardziej cos jest z ojcem Ani.. no, ale nie wiem <33 genialny rozdział i mam nadzieje, że w koncu wszystko miedzy Anią a Jasiem będzie dobrze <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajebisty ❤❤❤ z resztą jak zawsze ;***!

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg! Policja? O kurcze. Rozdzial super jak zawsze do tego taka akcja. Dlaczego Ania nie wykorzystala tej okazji?? czekam na nexta bo chce wiedziec po co ta policja do niej przyszla :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jakie emocje ;D i ta koncowka jak zawsze polsat

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział megaaa ekscytujący. Jeśli chodzi o końcową informację, moją pierwszą myślą jest tata Ani. Jesteś gorszym polsatem od prawdziwego polsatu. Z chęcią zawsze czekam na rozdział i go przeczytam nawet jakby był środek nocy. Pisz dla nas dalej! Masz wielu stałych czytelników, którzy codziennie zaglądają na bloga, m.in. ja jestem taką osobą. A ja też dużo egzaminów w szkole mam, wiem co czujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kończyć w takim momencie? nie masz serca, już czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  22. To był fantastyczny rozdział *o*

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniaa jak mogłaś skończyć w takim momencie D:
    Rozdział genialny!!! Nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ♥♡
    Ciekawi mnie co to za wiadomości !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu zajebiste *-* i typowy polsat na koncu xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Pewnie coś stało się ojcu Ani. Fajnie, że zaczyna się układać Ani i.Jaśkowi :) rozdział super! Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju, super! 💕
    Nie musisz się spieszyć z następnym, my poczekamy. Ty się ucz!
    I powodzenia bo tyle ci dowalili że ci serio współczuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG *o* nie mogę doczekać się następnego ^^ super rozdział, ale ty i tak będziesz narzekać, że ci nie wyszedł ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. GENIALNY !!! <333333333 Czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ania świetny rozdział !! Ta końcówka... mam nadzieję że nie stanie się to co myśle (a dokładnie że Jaś miał jakiś wypadek :c) życzę dalszej weny :)) Mam nadzieję że nie będziesz miała nic przeciwko żeby wydrukować te ff jak już skończysz pisać i zrobić książkę ❤ ps. powodzenia na testach kartkówkach itd 😊 pozdrawiam kochana ❤😘

    OdpowiedzUsuń
  31. I really really really really really really hate you...
    😠😠😠😠

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniaaa, rucham Twojego bloga, serio, jest tak przezajebisty, że mam ochotę wziąć z nim ślub

    OdpowiedzUsuń
  33. Ania Polsacie💕💕 <3 świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  34. WOOOOOW!!!! Ty Polsacie!!! Foch!! Meeeega

    OdpowiedzUsuń
  35. No nie. Czemu zawsze w takich momentach ? Rozdział genialny. Widać że Jasiekza Anią cholernie tęskni. Szkoda że go wypuściła. Oby rozdział był w ten weekend bo nie wytrzymam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. NAJLEPSZA JESTEŚ 👑 BOŻE CO TO MOŻE BYĆ O MATKO 😞 JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozdzial swietny
    Jeju jakie to wszystko skomplikowane....
    Nie chcialabym zeby cos sie stalo znowu na niekorzysc Ani
    Niech wszystko sie jakos ulozy

    OdpowiedzUsuń
  38. Kobieto kocham cie 💓 zajebisty rozdział :) PS. Nie kończ jak w Polsacie plz i daj szybko next rozdział 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak mogłaś nam to zrobić *zakończenie* 😭 Rozdział genialny wspaniały cudowny a zakończenie iście Polsatowskie 👌😘

    OdpowiedzUsuń
  40. Tylko nie mów że coś się stało Jaśkowi! A rozdział bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co jest?! o.0
    Tata Ani zmarł?
    Wydali Jasia policji? A może jest w szpitalu? Albo zabił Matta?
    Proszeee zrób kiedyś jakiś maraton :c
    Kocham Cię *3*

    OdpowiedzUsuń
  42. Uulala ;D pewnie powiedza,ze ojciec jej umarl :(

    OdpowiedzUsuń
  43. ZNOWU W TAKIM MOMENCIE :(( Ale rozdział fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Coś czuję że umarł jej tato

    OdpowiedzUsuń
  45. Meeega! Pewnie coś stało się z jej tatą lub Jaśkiem :D ^^ czekammm!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem max ciekawa co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie no hak zwykle świetnie <3!

    OdpowiedzUsuń
  48. Pewnie chodzi o jej ojca XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega ♥ czekam na następny :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Woow! jestem z tobą od samego początku, a mimo to komentuje po raz pierwszy. Muszę Ci powiedzieć, że z rozdziału na rodział widać jak się rozwijasz, na prawde robisz postępy! Po każdym rodziale mam tysiąc myśli na minute a dlaczego? Po co? Jak? itd. potrafisz tak zawrócić akcję, że Wooow! Masz talent dziewczyno! I nie pozwól, żeby się zmarnował. <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Cuudooo*.* błagam dawaj szybciutko next 😍

    OdpowiedzUsuń
  52. Nieźle się zapowiada ;) 8)
    Jak zwykle czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurwa ty polsacie!!!! Nie lubie cie !!! :* Zajebisty rozdział ale w takim kuźwa monęcie kończyć ?! Kocham to i czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Najlepszy! <3
    Anka bardzo się rozwijasz i piszesz coraz lepiej
    Naprawdę jesteś genialna Polsacie nasz kochany!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Rozwijasz się polsacie, może z Tobą będzie jak z Pepe i wydasz książkę, liczę na to i będę jedną z pierwszych kupujących :D

    OdpowiedzUsuń
  56. super! super! (co tam ze jeszcze nie przeczytalam ale wiadomo najpierw komentarz bo potem zapomne xD)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszyscy obstawiają, że coś z ojcem, a ja myślę, że z Jankkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  58. I co teraz? ;-; Jak mozesz to robic? XD A rozdzial super. ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny!! Trzymam kciuki za to, że dasz sobie ze wszystkim radę XDDD Życzę samych 5! ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Mega rozdział Ana :)
    @palemcia

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak zawsze w super momencie skończyłaś :/ trzymam kciuki za szkołę itd. Już czekam na kolejny rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. Megaaa......♡♡ Z niecierpliwością czekam na następny.....♥♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny <3 Sądze, że coś z ojcem Ani..umarł?

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi się wydaję ,że to jednak coś z Jasiem...
    iandjdabrowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Super Ania!!! Pisz szybko następny! :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Super Ania!!! Pisz szybko next! :***

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny! Czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham twoje ff <3
    Czytam cię od czasów gdy było jakieś 17 tys. wyświetleń <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny👍💕👏😁

    OdpowiedzUsuń
  70. Chyba chodzi o jej ojca, ale pewnie znowu wymyślisz coś czego nikt się nie spodziewa! ;D
    Nie rozumiem jej zachowania w stosunku co do Jasia. Dla mnie to nie jest oczywiste.
    Weny! Czekam na kolejny!
    Pozdrawiam! Wpadnij też do mnie http://thankyou-rezi.blogspot.com ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Oby nie chodziło o Jasia x_x Mega rozdział mordko <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Aaaa zabije Cię,że w takim momencie skonczylas!
    Ale rozdział super!

    OdpowiedzUsuń
  73. Super czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Myślę że zmarł jej tata :/

    OdpowiedzUsuń
  75. Już się boję xD

    OdpowiedzUsuń
  76. co sie stalo? zabito kogos? ktos umarl? Ania jest podejrzewana? boje sie :O swietny jak zawsze Aniu. pozdrawiam tepa palo :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jeju Ania twoje ff jest najlepsze, tak jak ty. Piszesz najlepiej na świecie i za każdym razem nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! Świetny rozdział, czekam na nexta 😍💕

    OdpowiedzUsuń
  78. Wegdlug mnie ciag dalszy moze bhc ze jej ojciec umral, albo zostanie aresztowana ale to by byko za oczywiste. ROZDZIAL SUPER

    OdpowiedzUsuń
  79. Czytam, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie ma to jak opalanie sie z telefonem w ręce i czytanie twojego rozdziału który jak zwykle jest MEGAA !!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Wiem, że masz swoje życie i szkołę ale mogłabyś na ile to możliwe dodawać częściej bo opowiadanie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Rozdział superrr :) <3 życzę weny i żeby ci te testy dobrze poszły bo jak nie to znajdę tą nauczycielkę i zwiększy się ilość zabójstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny rozdział :) czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  84. Za każdym razem kiedy kończę czytać rozdział mam ochotę na więcej ale i też ciekawość mi nie pozwala się wyrywać i to że dodajesz jeden na tydzień :D ale oczywiście to nic złego xd to takie ekscytujące

    OdpowiedzUsuń
  85. To jest cudownee <3
    Życzę powodzenia w szkole :) Dasz radę ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. Kocham twojego bloga,a ten rozdział jak zawsze super <3
    Wiem,że masz swoje życie,szkołę,ale błagam Cię dodawaj rozdziały częściej! Czytam dużo blogów o Jasiu,jednak twój jest najlepszy :* :*

    OdpowiedzUsuń
  87. najlepszy blog,jaki czytam,a jest tego dużo :)
    czekam na kolejny nn :))

    OdpowiedzUsuń
  88. Jejku, Ania! Ty polsacie! Ten rozdział jest mega, znowu udało Ci się mnie zaskoczyć! Normalnie nie chcę tego od Ciebie wymagać, ale.... Błagam, pisz już kolejny, bo nie wytrzymam! :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Bawi cię takie trzymanie ludzi w niepewności?? Zawsze kończysz rozdział w takim momencie że potem o niczym innym nie mysle tylko o tym co się dzieje dalej! Pisz dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeju Anka,świetna robota! Rozdział jest niesamowity.Martwię się,że Ci goście w sprawie hmm...może chipu? Nie wiem.
    W każdym razie,czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Jejku, mega rozdział :)
    Mam nadzieję że Jasiek nie zrobił niczego głupiego bo to by mogło zepsuć wszystko do końca.
    Ania, masz naprawdę pozytywne pomysły!
    Życzę weny i serdecznie pozdrawiam ;)
    Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  92. Super moment do zakończenia rozdziału wybrałaś XD

    OdpowiedzUsuń
  93. Jesteś Najlepsza Czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Ania za bardzo miesza. Wszystko zaczyna się według mnie powtarzać. Mimo to piszesz genialnie. Niech ona mu po prostu powie! XD

    OdpowiedzUsuń
  95. Dlaczego w takim momencie? ;-;
    I Jasiek jest głupi ;p
    Zachował się, jak jakiś idiota.
    I jestem ciekawa co to będzie za zła wiadomość ^^
    Czyżby ojciec umarł? :D
    Szczerze to bym się cieszyła xd
    Pozdrawiam <33
    Ola :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę,że Ojciec umarł ;;oo

      Usuń
  96. Albo mi się wydaje, albo coś się stało z ojcem Ani, no bo w sumie długo o nim nie było i ci policjanci tak z dupy totalnie i ta smutna wiadomość od nich ...:/

    OdpowiedzUsuń
  97. taki rozdział to ja rozumiem >długi jest< super sie zapowiada 8)

    OdpowiedzUsuń
  98. Mega *.* czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Dobry Polsat. :D <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  100. o jeju! fajnie by bylo jakby Ania byla w ciąży <33!

    OdpowiedzUsuń
  101. Raczej chodzi o jej ojca, lub coś związanego z główną bohaterką. Ania nie jest w żaden sposób związana z Jasiem, więc policja by do niej nie przyszła, a przynajmniej tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  102. Świetny Naprawdę UWIELBIAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  103. czekam na next rozdzial,,, kocham to opowiadanie <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 najlepsze jakiekolwiek w zyciu czytalam

    OdpowiedzUsuń
  104. Wow :O
    Świetne jeju! Nie moge doczekac sie następnego /DIAMOND

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudownie piszesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  106. Trzymasz mnie w niepewności /:)

    OdpowiedzUsuń
  107. Czekam i się nie mogę doczekać nowego rozdziału ��❤

    OdpowiedzUsuń
  108. A może Matt opublicznił zdjęcia Ani? o_O

    OdpowiedzUsuń
  109. Lol, ciekawe po co miski prz

    OdpowiedzUsuń
  110. BOŻE ANKA! ZAJEBISTE....<3

    OdpowiedzUsuń
  111. Są 3 opcje.
    1- coś stało się ojcu Ani
    2 - coś stało się Jasiowi
    3 - Matt doniósł na Jasia i Jaś jest w więzieniu
    4 -(tak wiem miały być trzy) Matt poważnie pobił Jasia i znaleźli ciało w lesie XDDD
    PS lubię kryminały XD
    Co do opowiadania:
    Super,super i jeszcze raz super!
    Najlepsze(dosłownie) opowiadanie jakie do tej pory czytałam! Bomba! Czekam na 33 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń