piątek, 1 stycznia 2016

Prolog cz.2

Miłość. Piękne uczucie, które w życiu chciałby doznać każdy człowiek. Niby takie normalne, zwykłe, a jednak wyjątkowe. Żar i ogromna więź, która łączy dwa zupełnie inne serca w jedną całość. Nie liczy się nic poza waszą dwójką. Macie wszystko. Macie siebie.
Nikt nie mówił, że zawsze jest kolorowo. Smutne piosenki o rozstaniach podbijają radiowe stacje. Ostrzegali, że to wszystko boli.
To jest dopiero początek.
Nagle chcesz zapomnieć wszystkie miesiące waszej znajomości, jednocześnie mówiąc, że to najlepszy czas Twojego życia?
Przestań płakać, to nic nie da. Możesz myśleć o tych wszystkich sposobach ulżenia swojej psychice, ale i tak nic z tym nie zrobisz. Jesteś na to zbyt słaba.
Jesteś ogromną hipokrytką, robisz to co swój ojciec. Imprezy, alkohol - to twoje nowe życie?
Kolejna butelka whisky wcale nie cofnie czasu, nie naprawi twoich błędów.
Dlaczego uśmiechasz się i mówisz, że jest cudownie, a później znikasz w łazience na kolejne dwadzieścia minut? Wszyscy na Ciebie czekamy.
Przesadzasz. Zapomnij o tym, idź krok do przodu.
Wyglądasz dzisiaj okropnie, twoje oczy wyglądają jakby były podbite, powinnaś iść do lekarza.

Proszę nam o wszystkim powiedzieć, chcemy Pani pomóc. Od tego jesteśmy. Sztab naszych najlepszych psychologów radził sobie z większymi problemami.
Przesadzasz. Zapomnij o tym, idź krok do przodu.

- Nie odwracaj się, jakiś przystojniak się na Ciebie patrzy - szatynka mrugnęła do mnie okiem, zerkając dyskretnie za moje plecy.
Zagryzłam słomianą rurkę, nadal znajdującą się w moim drinku, czując się zupełnie obojętnie.
- Coś z tego będzie, on tu idzie! - szepnęła, poprawiając się na krzesełku.
Złapałam za kieliszek, stojący przede mną na ladzie, wlewając jego zawartość do ust. Skrzywiłam się na gorzki smak wódki, który zaczął piec moje podniebienie.

Znowu dałaś się owinąć wokół palca? Może jesteś łatwa.
Mówisz, że twoje serce ponownie bije przy kimś szybciej, ale nie patrzysz na niego. Patrzysz w podłogę.
Jesteś śmielsza. Nie poznaję Cie.
Widzę jak pożera Cie wzrokiem. Znowu pójdziesz z nim do łózka?
Kochasz go, czy tylko to sobie wmawiasz?
Przestań płakać.On nie pierwszy raz wyjeżdża.
Nie mów, że czujesz się samotna, przecież jesteś do tego przyzwyczajona.
Pracujesz cały dzień, powinnaś odpocząć.
Zjedz coś, prześpij się.
Znowu wydajesz pieniądze na bzdury. To już piąty komplet seksownej bielizny w ciągu trzech miesięcy.
Wiem o co w tym wszystkim chodzi. Rozgryzłam Cię.

Szłam długim ciemnym korytarzem, zgrabnie stawiając jedną nogę za drugą. Chciałam wyglądać jak modelka na wybiegu, albo po prostu się tak czułam. Moje długie włosy obijały się od moich ramion, delikatnie podskakując i kołysząc się, w pełnej harmonii z moimi płynnymi ruchami. Alkohol płynący w żyłach rozgrzewał moje ciało. Sprawiał, że nie myślałam o tym co będzie później, ale o tym co ma być teraz.
Pchnęłam duże białe drzwi, stając w progu pokoju. Usłyszałam głośne gwizdnięcie, które sprawiło, że poczułam się skomplementowana. Obróciłam się wokół własnej osi, robiąc kolejny krok do przodu, tym razem w stronę łóżka, na którym znajdował się niebieskooki brunet. Podobał mi się ten stan. Uzależniłam się od bycia w centrum uwagi.

Moja twarz wcale nie wygląda na taką przemęczoną jak wszyscy mówią. Czuje się dobrze.
No może czasem mam wahania nastrojów, ale jestem kobietą, więc mam do tego prawo, prawda?

Dlaczego wszyscy chcą układać moje życie?
Zagubiłam się. Część mnie została zamknięta.
Dobrze wiesz gdzie.
Pozwól mi ją odzyskać.

59 komentarzy:

  1. Mega! :) Czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WKONCU SIE DOCZEKAŁŚMY Z KOLEŻANKA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze mega!. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czekam na next😘

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze kurcze no to teraz mnie zaskoczylas :o
    PODOBA MI SIĘ XDDD
    czekam na nastepny Aniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny i ciekawy prolog:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje ff jest najlepsze . Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... Trochę nie wiem co o tym myśleć. Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. Szankikokoszanki1 stycznia 2016 20:31

    czekam na następny ^^ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. No jestem bardzo pozytywnie nastawiona. Czekam z niecierpliwością na tą 2 cz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowałaś mnie 8)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nic nie rozumiem, ale czekam na 1 rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega, czekam na pierwszy rozdział♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ania jesteś cudowna ♥!
    Uwielbiam twój styl pisania jest taki piękny, lekki jakbyś pisała od urodzenia. I bardzo dojrzały, gdy to czytam wydaje mi się jakbyś naprawdę kiedyś przeżyła to o czym piszesz. To tak cholernie realistyczne. Mam nadzieję, że możemy się spodziewać rozdziału 1 jak najszybciej :* Szczęśliwego nowego roku, spełnienia marzeń i duużoo weny <3 Cudeńko :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Boje sie... czy Ania będzie jeszcze z Jankiem ?? Oby byli razem :) są dla siebie stworzeni

    OdpowiedzUsuń
  16. Najciekawszy prolog jaki czytałam 😍
    Gdy napisałaś, że będzie prolog drugiej części ff, to myślałam, że to będzie nudne i denne ale się zaskoczyłam, i to ostro 😁 z niecierpliwością czekam na 1 rozdział, drugiej części 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  17. Anka, ty idiotko! (do bohaterki xd)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hdhcudhsvshshdhdbshsa<3
    Nie mogę się doczekać rozdziałów!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Omg omg jakie zajebiste *-* Ania widze ze nowy rok na cb wspaniale dziala ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ten prolog jest po prostu... <3
    Nie moge sie doczekac dalszego rozwoju wydarzen 8)

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest ugh... zajebiste, po prostu zajebiste. Czekam na 1 rozdział.
    anotherstory-jas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Anka... To... Takie... Tajemnicze ;), ale super będzie ta druga część :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Woow Ania <3
    Ciekawie się zapowiada, mam nadzieję, że Ania nie wpadnie w jakieś kłopoty ;)
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega! Cieszę sie, że jest druga część. Zapowiada się ciekawie ^^ mam nadzieje, że Ania i Janek bedą znowu razem. Czekam na następny :33

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! ^-^
    Część 2 zapowiada się ciekawie ;))
    Nie mogę doczekać się rozdziałów *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji, ni ale nie powiem podoba mi sie to xD

    OdpowiedzUsuń
  27. o cholipka ale to jest mega

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału, czuje że będzie świetny ;))
    http://thou-art-my-life-jas.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezu czytam to drugi raz.. serio, ja już chce drugą część ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc mi się nie podoba. Jakoś w pierwszej części miałaś lepszy styl pisania(a raczej bardziej w moim guście). Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako hejt, tylko zwykłą opinię. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne!!! Nie spodziewałam się, że tak szybko napiszesz prolog xDDDDDDD Dzięki Ci, Aniu<3 Teraz ciekawe, czy będziesz pisać następne rozdziały, czy na razie nie 8)

    OdpowiedzUsuń
  32. No i to mi się podoba tak jakby Ania zgarnęła charakter Janka.. albo powinna ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie zrozumiałam tego prologu... mam nadzieję, że w następnych rozdziałach wyjaśni się wszystko...
    zapraszam do siebie:
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To takie tajemnicze ;) czekam na kolejne części -mega .

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak czytałam ten prolog to przechodziły mnie strasznie mocne ciarki...

    OdpowiedzUsuń
  36. w końcu! prolog bardzo tajemniczy, zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie to jest mega zajebiscie zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że przez ferie pojawi się kilka rozdziałów.. Wiem, że ciężko jest pisać regularnie, ale też ciężko jest czytać z takimi przerwami czasowymi ;3 pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  39. ❤💙💚💜💛💓💕💖💗💝💞💟 ⬅ takie coś odczułam, gdy zobaczyłam, że dodałaś prolog drugiej części YSML 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  40. Ania, szalejesz! :) z niecierpliwością będę czekać na kolejny rozdział. Widać że ta przerwa w pisaniu dużo Ci dała bo wtedy mogłaś rozwijać swoje pomysły. Jednym słowem : Bomba! Życzę weny i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. to dopiero prolog a ja już jestem zakochana ❤️ Świetnie ci idzie pisanie :) masz do tego niemały talent 😉 Oby tak dalej http://cisza-krzykiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Czekam z niecierpliwością 😍❤

    OdpowiedzUsuń
  43. 👌👌👑💉🐢🐒🐒
    Zajebisty początek 💞

    OdpowiedzUsuń
  44. Suuuper... Ale jak się okarze, że Anka jest dziwką to Cie zabije xD Spoko się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejkuuu! Dodałaś prolog <3 świetne <3 świetnie się zaczyna.. :D czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jejjj wreszcie hah jak się ciesze :D czeka na 1 rozdział xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie się zaczyna... Czekam na więcej!

    Zapraszam do mnie lizublo.blogspot.com blog o wszystkim i o niczym,tam też są opowiadania XD

    OdpowiedzUsuń