poniedziałek, 21 grudnia 2015

Podsumowanie

Cześć i czołem!
Co prawda nie miałam zamiaru pisać tego posta, bo uważałam, że jest on zbędny, ale ciągle widzę przybywające komentarze od osób, które myślą, że to już koniec fanfiction. Otóż mam dla was niespodziankę:

Będzie druga część opowiadania!


Zakładając bloga w lutym, nie przeszło mi nawet przez myśl, że stanie się on tak popularny. Prawie milion na liczniku - mogę to uznać za sukces, prawda? Ale to wszystko dzięki wam. Gdyby nie wy i wasze komentarze, nie miałabym motywacji do pisania dalszych rozdziałów, bo to naprawdę jest pracochłonne i wymaga mojej cierpliwości oraz mobilizacji. Ale teraz nie o tym.., 
Z dnia na dzień jest was tutaj coraz więcej, co sprawia, że nie mogę tego tak po prostu zostawić i dać sobie z tym spokój. Dzięki wam, opowiadanie dotarło do Janka, a on pisał o nim na asku, na grupie i znalazłam się na pełzaczach! Nawet nie wiecie jakie to miłe uczucie, kiedy twoja praca (nawet jeśli nie jest ona wyśmienita i profesjonalna) zostaje doceniona. Pewnie wiele z was prowadzi swojego bloga, może nawet pisze fanfika o Janku i wie, jak każde wyświetlenie i komentarz cieszy. 
Przez te dziesięć miesięcy dużo się zmieniło - mój styl pisania, pomysły, czy chociażby nastawienie do prowadzenia bloga. W tym czasie wiele razy spotkałam Janka, w tym jeden moment na pewno zostanie na długo w mojej pamięci. Jeśli śledzicie mojego aska, lub jesteście na grupie, pewnie wiecie o co chodzi. Nie będę się dalej rozwodzić, bo nie taki jest cel tego posta. Po prostu chciałam wam ogromnie podziękować, za to, że poświęcacie mi swój czas, na czytanie tego co dla was tworze. Mam nadzieję, że cierpliwie poczekacie na drugą część, która powinna pojawić się niebawem oraz, że będzie ona przez was przyjęta z tak samo dużym entuzjazmem jak ta!



Urywek filmiku z sierpnia - nie zwracajcie uwagi na moje trzęsące się ręce....

W międzyczasie zapraszam was: 


23 komentarze:

  1. Boziuu Ania! Pod twoją nieobecność czytam ten fanfik 3 raz i za każdym razem pochłaniam się coraz bardziej ☆★
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. to my powinniśmy ci dziękować za to co dla nas robisz :)))
    Bezz ciebie nie było by tego wszystkiego :)
    Weny i powodzenia w dalszym pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej. Jestem pierwsza ale superrr! Ok a ferazna powaznie ....hahaha nie no zarcik taki ja i powaga xd ale super notka nnawet nie wiesz jakie moje zycie byloby nudne bez twojego ff to dzieki twoim opowiadaniom zaczelam lubic blogi i tysiace ff roznych xd jestes niesamowita i powinnas napjsac ksiazke a ja chetnie kupie 5 takixh choc nie lubie czytac ale dla ciebie bym to zrovila :* ii nawet nie mow ze twoja praca nie jest profesjonalna czy wysmienita bo jest 100x razy lepsza naprawde a mowi ci to osoba ktorej sie nic nie chce a jednak czytam twoje ff bo mnie zafascynowaly i mam juz ci robic wiec gdyby nie ty to nwk jak by to bylo :) pozdrawiam kasia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można odtworzyć filmiku :<<<

    OdpowiedzUsuń
  5. To my ci dziękujemy Aniu. Twój styl pisania i to ff dorównuje światowym bestsellerom. Dziekujemy za grupę, aska.. Czekamy na drugą, mam(mamy) nadzieje ze rownie wspaniala, wzruszająca do łez smutku,rozpaczy ale tez do łez szczescia. Jeszcze raz dzięki Aniu.! :') ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. To my dziękujemy! I z niecierpliwością czekamy n kolejna część!!! ����

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAM... tego bloga i wiem że lubisz dłuugie komy no ale po prostu brak mi słów ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś najlepsza ania czekam z niecierpliwością :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anna ty to jesteś dobra laska 8)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie mógłby ktoś mi wysłać ten filmik bo nie mogę go odtworzyć na telefonie :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow - zapiera dech w piersi. Twoje ff było jednym, z najlepszych, jakie czytałam. Widać, że wkładasz w to serce. Nie jeden raz siedziałam cała zalana łzami - jestem wrażliwa, strasznie. Z niecierpliwością czekam na następną część i życzę sukcesów - powodzenia Aniu! :)
    anotherstory-jas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzię-ku-je-my !!!! <3 (kocham to ff )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej nie mogę doczekać się drugiej części :) bardzo tęsknię za tw ff c; wiem, że to brzmi banalnie ale nie potrafię tego lepiej ująć :)
    Naprawdę wciągnęłam się w czytanie dzięki tobie :) twoje ff to pierwsze coś do czytania co przeczytalam od początku do końca c: Dziękuję <3
    Ale wiesz kto jest najlepszy w tym fanfiction? Autorka c= Ania ty masz super charakter ;) Jesteś naprawde świetna i chciałabym Cię kiedyś poznać w przyszłości bo Cię uwielbiam i śmiało mogę powiedzieć, że jestem twoją fanką =)
    Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy ale piszę szybko bo to leci prosto w serca ;)
    Nie zmieniaj sie Ania c!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie czytałam żadnego ff. Zawsze uważałam to za dziecinne opowiadania bez znaczenia. Pewnego dnia, przeglądając komentarze jakiegoś postu na Pełzaczach zauważyłam wpis: czy ktoś czytał YSML, a że jestem zakochana w książkach (bo nie miałam pojęcia, że to FF) w pisałam to w google. Oczywiście wyśletlił mi się ten blog i z ciekawości przeczytałam 1 rozdział i tak niesamowicie mnie to wciągnęło jak żadna inna książka. A przeczytałam ich sporo. To ff zmieniło mój pogląd na świat, na ludzi... Na wszystko, dosłownie. I jestem Ci naprawdę bardzo wdzięczna za pisanie tego. Niegdyś się tak czymś nie jarałam jak YSML, moja koleżanka ma już mnie za to dość XD Naprawdę, jak już wszystko przeczytałam wchodzenia co dwie minuty aby nabijać Ci wyświetlenia czekając na drugą część, którą sama mam zamiar być częścią. Ania ty ananasów kocham Cię XD PS.dzisiaj dołączyłam do ananasków! :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne opowiadanie! Bardzo się wciągnęłam i przeżywałam wszystko! Masz talent kobito :P Z niecierpliwością będę czekać na drugą część i mam nadzieje, że Twoje niebawem będzie trwało krócej niż Janka XDD Pozdrawiam!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. To moje najbardziej wyczekiwane niebawem na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejny raz przeczytałam całe ff i znowu ryczałam! Jezu Ania, błagam zacznij pisać to szybciej, bo nie wyrobie psychicznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz się wykończę psychicznie jak tego nie zaczniesz pisać Anka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu mnie to ff bardzo wzruszyło czekam z niecierpliwością na kolejną część. Dziękuje za te wszystkie chwile w których się śmiałam czy płakałam. Bez tego moje życie nie miałoby sensu xD. Życzę dużo weny i abyś wiele razy jeszcze ujrzała Jasia! Mam nadzieje że następna część będzie wspaniała oraz szalona! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń