środa, 18 lutego 2015

Informacja

Cześć. Chciałam tylko napisać, że założyłam aska w celu odpowiedzi na wasze pytania. Jest ich sporo w komentarzach, a z doświadczenia wiem, że nie jest tam wygodnie ani pytać, ani odpowiadać. Dlatego jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć czy napisać coś o fanfiction zapraszam na: http://ask.fm/Ana_anax 

A i jeśli chodzi o kwestie ściągania z pięćdziesiąt twarzy Greya, to jest całkiem zabawna sytuacja. Dużo osób mi tak napisało, a problem w tym, że ja ani nie czytałam książki, ani nie oglądałam filmu, więc nie mogłabym w żaden sposób się na tym wzorować. Oczywiście wiem na czym ta historia się opiera, ale nic więcej. Ale w sumie, mogę to chyba uznać za komplement jeśli takie macie skojarzenia z tą książką, prawda? 

Chciałam wam także znowu podziękować, bo jakimś cudem Jaś dowiedział się o blogu i udostępnił go na swoim asku przez co wczorajsza liczba odwiedzin przekroczyła 8 tysięcy, a dzisiaj już ponad 4 tysiące. Naprawdę dziękuje z całego serca. A co do tego, że Jaś czyta to fanfiction, to nie jestem taka pewna, raczej to było na zasadzie: wejść i wyjść. Ale mimo to jestem podekscytowana, że w ciągu półtora tygodnia udało mi się osiągnąć w sumie duży sukces, mimo że to opowiadanie jest na bardzo amatorskim poziomie. 

Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim. :) 

36 komentarzy:

  1. Piszesz cudownie <3 Czekam na kolejny rozdział <3 I nie masz za co dziękować, bo to my powinniśmy Ci podziękować, że piszesz tak cudownego bloga <3 Pozdrawiam Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na kolejny post kiedy bedzie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno piszesz niesamowicie *-* i to opowiadanie czytało mi się jak jakąś dobrą książkę - a co do Jasia to on czyta fanfiction o sobie ;) chyba kiedyś o tym pisał xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz świetnie i czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mega :D http://nowypoczatek96.blogspot.com/2015/02/1.html
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jak piszesz <3 Mam nadzieję, że będzie bardzo dużo rozdziałów <3 Jaś w takiej postaci najbardziej mi się podoba ;* Tyle emocji podczas czytania rozdziału :D Dziękuję ;) Maja z Pełzaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy nowy roździał ??

    OdpowiedzUsuń
  9. ja strasznie się wkręciłam i strasznie podoba mi sie twoje opowiadanie <3 czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kolejny rozdział? Zajebiste opowiadanie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym opowiadaniu! Proszę szybko pisz kolejne rozdziały! Polonistyczne bardzo dobrze, a to żadkość. Wiele jest w internecie opowiadań, których po prostu nie da się czytać. ♥♥♥
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i namawiam do pisania dalszych części!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach pisz kolejne opowiadanie <3
    Czekam i czekam :3
    Mój ask kochana ask.fm/Sandraaa6666

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ściągasz z greya tylko z dangera xd :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ania prosze napisz dzisiaj albo jutro rozdzial 8 to jest zawaliste.Tak mnie to wciagnelo ze przestac a tym nie moge.Masz talent i to bardzo.Jak nie masz nic przeciwko temu to udostepnie link twojego opowiadania na moim asku.Bo ty zaslugujesz na wiecej czytelnkow

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, piszesz wspaniale opowiadasz i układasz zdania Ślicznie !
    A i chciała bym wiedzieć, kiedy następny roździał? P.S Bardzo cię lubie, :-) :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kiedy następnu roździał? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten blog *-* Chce więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaś by raczej nie udostępniał byle czego, więc wydaje mi się że czyta ten blog, tym bardziej że na prawdę warto Mam nadzieję, że kolejny rozdzial będzie już niedlugo, bo na prawde nie mogę się doczekać co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku cudowne pisz pisz pisz¡

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest mega!! Bardzo sie wkrecilam w to opowiadanie i czekam na nastepne rozdzialy ♥ jestes zajebista

    OdpowiedzUsuń
  21. Poprostu zajefajne MEGA! 8 roździał poproszę xd
    8)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten blog <3 Czekam na następny rozdział ! :3333

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę następny rozdział i to szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz tylko czekać na kolejny rozdział!!! Kocham te opowiadania!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super piszesz. Wciągnełam sie w twoje opowiadania. Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku to jest po prostu Mega ! Widać ze masz talent. Weszlam tu poprzez linka na jego asku i z zaciekawieniem przeczytałam wszystkie rozdziały. Niemogę się doczekać 8 rozdziału i kolejnych oczywiście. Jaś taki Badboy haha ;) Widać ze ta miłość powoli rośnie<3 Od razu mnie wciagnelo. Życzę miłego pisania następnych rozdziałów . PS. Bardzo podoba mi sie imię bohaterki mam je na drugie :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku.. to jest po prostu Mega ! Widać ze masz talent. Dzięki linku na jego asku weszlam i przeczytalam z zaciekawieniem wszystkie rozdziały :* Nie mogę doczekać się 8 rozdziału i innych. Jaś taki Badboy hahaha xD. Widać,ze ta miłość powoli rośnie w następnych rozdzialach zauważymy jego rozkwit <3. Życze miłego pisania PS . Bardzo podoba mi się imię bohaterki wkońcu tak mam na drugie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow masz talent :^ . Świetne czekam na następne rozdziały !! C:

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko, że Jaś przeczytał to na serio i napisał, że czeka na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś cudowna. Piszesz z taką pasją i luzem, jakby działo się to naprawdę. Nawet w 0,4567890% nie piszę tak dobrze jak ty. Dziękuję. You saved my life. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Na amatorskim poziomie?! Jaja sobie robisz?!!?! Jestes tak mega utalentowana, ze brak mi po prostu slow!! Uwazam, ze jestes najlepsza i jak kiedys nie zostaniesz pisarka to nwm co Ci zrobie xDDD <333

    OdpowiedzUsuń