niedziela, 8 lutego 2015

Prolog

Czy czuliście się kiedyś tak, jakby ktoś wyciągnął z was duszę i wypuścił ją przez okno?
Ja się tak właśnie czuję. Pewnie teraz myślicie, że jestem kolejną osiemnastolatką, która rozpacza po zerwaniu z chłopakiem. O nie, u mnie jest znacznie gorzej. Moje życie to piekło. Z każdym dniem boje się coraz bardziej o swoją przyszłość. Mam wrażenie, że w najbliższych chwilach będę karana za to, że oddycham.
Zastanawiacie się co jest nie tak? A więc moja matka zmarła półtora roku temu. Przeze mnie. Mój ojciec jest alkoholikiem i znęca się nade mną. Każdy powód jest dobry, by zrobić mi krzywdę.
Musze pogodzić szkołę z pracą. Jakby tego było mało w szkole jestem uznawana za nic niewartego śmiecia, który jest od odrabiania prac domowych.
Czy to nie zbyt wiele jak na osiemnastolatkę?
Nie wiem ile jeszcze wytrzymam. To za dużo dla mojej psychiki.



_________________________________________________
Okej, więc to jest wprowadzenie do całego opowiadania. Chciałam na razie przybliżyć sytuację bohaterki. W pierwszym rozdziale pojawi się postać Jasia. :)

10 komentarzy:

  1. Super już czuję ten że te opowiadanie będzie ekstra i życzę sukcesów :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się wszystko się ułoży, piszesz świetne opowiadania może wydasz kiedyś książkę życzę powodzenia w pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To mi sie podoba widac ze bedzie duzo ciekawych akcji xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Co się stało, że zmarła? Przez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy będzie 10roździał???

    OdpowiedzUsuń
  6. http://dont-forget-about-me-jas.blogspot.com
    Zachecam do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz tak zaszłaś daleko omg *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten prolog opisuje moje życie xD Ciekawie się będzie czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajne opowiadanie juz go wczesniej czytalam ale pozniej o nim calkiem zapomnialam i nauka i te sprawy i nie mialam czasu czytac.

    OdpowiedzUsuń